Najnowsze Wpisy

Jest taki dzien.... Komentarze (0)
11. stycznia 2004 15:36:00
linkologia.pl spis.pl

Jestem jakas zmeczona dzis i to mocno, pewnie potej imprezie wczorajszej. Musialam rodzicom pomagac bo przyszli do nich goscie. Oj to byla meczarnia ale teraz juz jest spoko tylko sie przeziebilam. No cuz czasem tak jest. A njagorsze jest to ze mi chyba do piatku nie przejdzie i nie pojade na lodowisko buuuuuuu. Lece pozdro dla wszystkich

Kaska

kwiatuszek_16 : :

linkologia.pl spis.pl

Widze,że dawno tu nie zaglądaam,ale tak czasem jest. Wie mnapewno jedno,ze ten nowy rok przyniesie wiele zmian w moim życiu. To pewnie dlatego,że jestem mocno zakochana i wiem co ten ktos czuje do mnie. Mam nadzieje skromna,że niedluga ta cala sytuacja ulegnie zmianie, bo jak bedzie tak jak jest teraz tez jest dobrze w sumie choci mogloby sie zmienic. To jest chyba takie zyczenie z okazi nowego roku. Teraz slucham mojej ulubionej piosenki Wilkow "Beniamin" och jakie to ladne. Ok zycze wszystki tego czego sami by sobie zyczyli .Pozdrawiam goraco Kaska

kwiatuszek_16 : :

Moja pierwsza notka Komentarze (0)
22. grudnia 2003 22:45:00
linkologia.pl spis.pl

Hej nie wiem od czego mam zaczac, wlasnie postanowilam zalozyc sobie bloga, ni ewiem czy on bedzie interesujacy, ale bardzo sie postaram aby tak bylo. Wiec jestem zodiaklanym baranem, mam 16 lat i wydaje m isie ze jeste mstrasznie pokrecona osoba. Lubie jezdzic na nartach i grac w noge :)) Koleguje sie glownie z chlopakami. No dosc juz wywyodow o mnie teraz o czyms innym. Ida swiata a ja nie czuje tej atmosfery wogule. Niby w domu roboty tyle ale jakos nie napawa mnie to optymizmem. Wlasnie siedze sobie w domku i gadam z koleagmi pozdrowka dla nich !!! ok koncze bo to nudna notka. Pa pozdrawiam wszystkich Kaska

kwiatuszek_16 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

strange87 | idjk | princesskaaaa | catwomen | mlenk-16 | Mailing